niedziela, 21 lipca 2013

Bohaterowie:

Jessica (Jess) Miller || 18 lat
"Najbardziej nie lubię momentów, kiedy zaczynam doceniać człowieka, którego straciłam. Kiedy rozumiem ile dla mnie znaczył, a jedyne co mi pozostało to żyć ze świadomością, że nie mam szans na jego odzyskanie."
 
Summer (Summ) Ford || 19 lat || przyjaciółka Jess
"Żyj tak, aby pod koniec powiedzieć: 'Kurwa, fajnie było...' . "
 
Harry (Hazza) Styles || 19 lat || jeden z członków zespołu 1D
"Wiek to tylko liczba. Dojrzałość jest wyborem."
 
Liam (Daddy) Payne || 19 lat || członek zespołu 1D
"Żyj swoimi snami i nigdy się nie budź."
 
Louis (Lou) Tomlinson || 21 lat || jeden z członków zespołu 1D
"Żyj chwilą, ponieważ wszystko inne jest jeszcze nie pewne."
 
Niall (Nialler) Horan || 19 lat || członek zespołu 1D
"Bycie singlem nie znaczy, że jesteś słaby. To znaczy, że jesteś wyjątkowo silny aby czekać na to, na co zasługujesz."
 
Zayn (Zaza) Malik || 20 lat || jeden z członków zespołu 1D
"Naucz się doceniać to co masz, zanim czas zmusi cię do doceniania tego, co miałeś."
 
 
****************************************************************
Witam na blogu :) Mam nadzieję, że spodoba wam się opowiadanie :D Dziś pojawi się prolog, z którego dowiecie się trochę więcej ;* //Colorless

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz